...

Dobro

Dobro

04/09/2014

IT bag




Paa, nije toliko čudno da su devojci poput mene velika opsesija torbe? Zar ne? Utešite me. :) Primetila sam da se ova, inače moja omiljena, provukla kroz nekoliko prethodnih postova (OVDE i OVDE), pa sam rešila da gospođica dobije i sopstveni post. Naime, nije teško primetiti koliko volim crvene detalje. Mislim da crveni ruž, torba, cipele, nakit, kaiš...bilo šta, zna najbolje da razbije kombinaciju, pogotovu crno-belu, što mi je zaista omiljeno. Suočimo se sa tim da skoro svakoj kombinaciji treba osveženje a taj zadatak najčešće pripadne nekoj jarkoj boji. Ova torba je relativno klasičnog dizajna, nema ništa neobično niti previše atraktivno, ali ja naprosto obožavam da se igram sa njom i da je ubacujem u svakakve kombinacije i mislim da je ona taj zadatak jako dobro obavlja. Koje detalje i u kojoj boji vi najčešće birate kada želite da učinite svoj outfit zanimljivijim? :)
Do sledećeg posta,
xoxo, B.

Well, it is not that strange that for girl like me bags are big obsession? Is it? Console me, please. :) I have noticed that this one, my favorite btw, was in few previous posts (HERE and HERE), so I decided that the miss gets her own post. So, it is not hard to notice how much I love red detalis. I think red rouge, a bag, shoes, jewelry, belt...whatever, knows the best how to 'break' the combination, especially black and white one, which is really my favorite thing to do. Let's face it, almost every combination needs a refreshment and that job usually gets some bright color. This bag is pretty simple designed, doesnt have anything unusual or too attractive, but I love playing with her and putting her in different combinations and I think she does the job really god. Which detalis and in which color do you usually choose when you want do make your outfit more interesting? Let me know. :)
Until the next post,
xoxo, B.


I da ne zaboravim da se zahvalim mojoj Lepoti na strpljenju dok me je slikao, znam da nije bilo lako.
Not to forget to thank my Beauty for patience while he was shooting me, I know it was hard.
<3


Na meni//On me

košulja//shirt BERSHKA
majica//t/shirt STRADIVARIUS
suknja//skirt AMISU (in NEW YORKER)
torba//bag CARIPISA
patike//sneakers CONVERSE
nakit//jewelry IRIS HANDMADE

No comments:

Post a Comment