...

Dobro

Dobro

26/08/2014

Oldtimer




Zdravo, dragi moji,
Sada za vas imam jednu opuštenu i udobnu kombinaciju od pre neki dan kada sam išla sa sestrom u bioskop. Bioskop? Daa, ima nas još takvih koji obožavamo veliko platno i stolice koje se pomeraju gore-dole, i kojima gledanje filmova preko interneta nema tako veliku čar. Uz puno smeha i kokica provele smo fantastično veče koje nam je bilo tako potrebno. Kada smo kod starih stvari, ima li išta starije od starki (s razlogom ih tako i zovemo :D)? Obožavamo ih ko zna koliko godina unazad, nosimo ih u svim mogućim varijantama i bojama i nikada nam neće dosaditi. Možda tajna njihove besmtrnosti leži upravo u lakoći njihovog kombinovanja i udobnosti. Ja lično bih ih nosila svakog dana, ove bele pogotovu. Što više razmišljam, sve više sam sigurna da bih volela da živim u nekom maaaalo starijem vremenu, tamo bih valjda zatekla pun bioskop i devojke obučene onako kako ja najviše volim i možda pisala kolumnu u nekim crno-belim novinama.
Do sledećeg posta,
xoxo, B.

Hello, my dears,
Now I have for you one casual and comfy combination from another day when I was at cinema with my sister. Cinema? Yup, there are still us who loooooveee the big screen and chairs moving up and down, and who cant find the beauty in watching movies on internet. We spent an amazing night with a lot of laugh and popcorns and we needed it so much. When we talk about old things...is there anything older than these Converse sneakers? We loooove them for who knows how long, we wear them in every single tipe and color and we will never be bored with them. Maybe, the secret of their immortality lies in easiness of their combinig and cosiness. I would wear them every day, these white especially. The more I think, more I am sure that I would love to live in past years, I guess I would find there full cinemas, girls dressed like I love the most and maybe write a column in one black and white magazines.
Until the next post,
xoxo, B.


Ne zaboravite da lajkujete moju facebook stanicu // Don't forget to like my facebook page
THE COLORS OF SHINE


Na meni//On me
košulja//shirt MARKS & SPENCER
pantalone//pants NEW YORKER
marama//skarf INDIAN SHOP
torba//bag AJ
prstenje//rings TALLY WEiJL

No comments:

Post a Comment