...

Dobro

Dobro

15/08/2014

Memories... + Vlog

Moram priznati da mi ovde već postaje previše toplo i da mi je potrebno rashlađivanje u moru. Nekako uvek letovanja i sve te prelepe letnje stvari previše brzo prođu i isto toliko brzo dolazi vreme za učenje i kapute, ali ono što nam posle njih uvek ostaje upravo su uspomene. Zato, kao osveženje i za mene i za vas malo slika iz predivnog Olympic beach-a i uz to mali vlog. Ako vam se svidi, obavezno stisnite lajk. :)
Takođe, lajkujte moju stranicu na facebook-u OVDE
Do sledećeg posta,
xoxo, B.

I have to admit that the weather here is already becoming too hot for me, and that I need cooling in sea. Somehow, vacations and all those amazing summer things are passing by as fast as time for studying and coats is coming, but we do have memories after all. So, as refreshing for me and you guys I have some photos from wonderful Olympic beach with a smaaaall vlog. If you like it, please press like. :)
Also, like my page on facebook HERE
Until the next post,
xoxo, B.




No comments:

Post a Comment