...

Dobro

Dobro

04/01/2015

On the white path


Dragi moji,
Još jednom vam želim uspešnu i neverovatno dobru godinu, punu dobrih rezultata, kvailtetno provedenog vremena sa ljudima koje volite i punu osmeha na vašim licima. Kako to obično bude, novi počeci nas stimulišu na još veće korake ka postavljenom cilju. Neobično snažnu motivaciju osećam na
početku svake godine. Pošto je ovo prva nova godina koju provodim kao bloger i student, najveća snaga usmerava se upravo tamo. Od mojih ocena u indeksu neće biti neke koriti za vas (osim ako ne spasim zemlju od ekonomske krize haha :D ) ali od još većeg truda uloženog u blogovanje ćete imati, nadam se. Ovaj maleni uspeh koji sam postigla zahvaljući vama u prethodnoj godini daje mi snagu da u novoj budem još bolja, a vama se na tome ne mogu dovoljno zahvaliti. Što se tiče prve kombinacije na snegu, možete primetiti da je poprilično jednostavna i udobna. Sviđa mi se kontrast koji ovo cveće na dukserici daje snegu, a veoma često je spajanje dve suprotnosti dobitna kombinacija. Ja strašno volim sneg i nisam mogla da dočekam slikanja na njemu a za takvo nešto definitinvo su vam potrebne dobre cipele. Moj izbor za sneg i kišu je već drugu godinu Caterpillar čizma. Ukoliko želite da se zabavljate na snegu a da vam noge ostanu suve, one su prave za vas. Da ne pominjem koliko su kvalitetne i ne menjaju se. Brzo po cipele i na sneg, dok ga još ima. :)
Do sledećeg posta,
xoxo, B.

My darlings,
Once again I want to wish you successful and amazing year, full of good results, quality time spent with people you care about and smilles on your faces. As it usually is, fresh starts make us doing big steps toward our target. Unusual strong motivation I feel on the beggining of every year. This is my first New Year since I am blogger and student, so the biggest strength is directed there. You won't get any benefit from my marks (except I save my country from economic crisis haha :D ), but from my work for blog maybe you will. This smaaaall success I made this year, because of you, is giving me that strenght to be better and I can't thank you enought for that. And about first combination on the snow, it's pretty simple and comfy. I love contrast between these flovers on my sweater and the snow. I looove snow, and I just couldn't wait to make photos. For that you'll need good shoes. My choice are these Caterpillar shoes. If you want have fun outside with dry foot, this is good choice. Not to mention how good quality they are and they really don't change. So, go fast for your shoes, then on the snow, while it is still outside. :)
Until the next post,
xoxo, B.


Na meni//On me

košulja//shirt ZARA
duks//sweater PULL & BEAR
pantalone//jeans TALLY WEiJL
jakna//jacket TALLZ WEiJL
torba//bag CARPISA
čizme//shoes CATERPILLAR možete naći u OFFICE SHOES (KLIK KLIK) NA SNIŽENJU

No comments:

Post a Comment