...

Dobro

Dobro

12/01/2015

Rock femininity


Zdravo, dragi moji. Kako podnosite ove promenjive januarske dane? Juče, kada su ove fotografije nastale, smo izašli na divno sunce a pritom nije bilo ni malo hladno. Dok smo završili slikanje počela je kiša i odjednom je zahladnelo pa smo pobegli unutra. Što se same kombinacije tiče, ja prosto
obožavam da se igram sa odećom a možda čak i najviše da ženstvene komade ubacujem u dečačku ili rok kombinaciju. Istu ideju sam imala i u prethodnom postu gde sam štiklama dala kontrast širokim famerkama. Mislim da na taj način možete uneti živost u kombinaciju i učiniti je neobičnom i zapaženom. Pogotovu ako je vaš stil zasnovan na dečačkim komadima, na sve to uvek dobro dođe neki detalj koji će vas učiniti ženstvenom. Taj zadatak je ovde pripao ovoj diiivnoj Zarinoj suknji koju sam jedva čekala da pokažem. Raduje me ideja da se sve više kratke suknje menjaju onim ispod kolena, jer ih ja obožavam. Bilo da se šire pri kraju ili su ovako uske, idealne su, a rekla bih da se sa tim slažu i modne piste. Ovu jaknu ste već videli OVDE gde sam takođe kombinovala suknju sa ovim pomalo rok komadima. Pustite maštu da radi svoje i sigurno će vam padati na pamet ovakve kombinaije. :)
Do sledećeg posta,
xoxo, B.

Hello, my dears. How you're handling with this crazy weather? Yesterday, when these photos were made, we came outside because of amazing sun, and it wasn't cold at all. But until we finished, rain started, cold came and we escape inside. Speaking of combination, I love playing with clothes and maybe the most putting some femininity pieces into boyish or rock combination. Same idea was in the last post where I made my combination with heels and baggy jeans. I think that's the way for making combination alive and you unusual and noticed. Especially if you wear this kind of things it will help to make you feminine. That's the task I gave this wonderful Zara skirt and I just could'n wait to show it on the blog. I am happy with idea to change short skirt with these below  the knee, cause I love them. No matter if they are tight like this one or not, they are amazing and I think that's what catwalks also say. This jacked you could see HERE where I also combined skirt with a little bit rock pieces. Let your imagination to do its job and you will surely make some combination like this one. :)
Until the next post,
xoxo, B.


Na meni//On me
majica//shirt CHICOREE
jakna//jacket tideby.com
suknja//skirt ZARA
čizme//anke boots KITTEN, IN OFFICE SHOS
bag//torba LOCAL
nakit//jewelry IRIS HANDMADE BY ME
naočare//sunglasses ALDO

No comments:

Post a Comment