...

Dobro

Dobro

02/11/2014

Tiger in night



Jesam li vam nedostajala? :) Milion obaveza i nedostatak vremena za stvari koje se ne odnose isključivo na fakultet, učenje i testovi doveli su do toga da napravim malo veći razmak između postova. Moram priznati teško je učiti jako puno a isto toliko puno želeti da ste ispred fotoaparata. Konačno sam uhvatila malo vremena za to (par večeri pred kolokvijum haha) i oduševljena sam slikama koje smo dobili. Mrak i nije baš neki idealan saradnik, bilo je jako teško naći svetlo, toliko da smo čekali semafor da zasvetli i kola da krenu u našem pravcu. Zaista je bilo jako zanimljivo (osim onog dela kada stojim između dve trake a trole prolaze pored mene i milion ljudi me gleda haha :D ) i jedva sam čekala da vam ih pokažem. Što se tiče kombinacije, nju sam nosila na fakultet, udobno a opet neobično i vredno slikanja. Ovaj duks imam već duže vreme i jedan je od stvari koje nikako da mi dosade, imajući na umu koliko je svet poludeo za njim, ni ja ga nisam skidala. Sada su ga ljudi već malo zaboravili a meni je ipak ostao jedan od omiljenih stvari u ormaru, iako dukserice generalno nisu moja velika ljubav. Čudo je koliko relativno običan duks može da se kombinuje na milion načina. Opet kažem, baš to ih čini omiljenim i večnim.
Do sledećeg posta,
xoxo, B.

Did you miss me? :) A million things to do, not enough time for things not related with college, studying and tests leaded to a little bit bigger space between posts. I have to admit, it is hard to study a lot but waiting that much to be in front of the camera. Finanlly I find time for it (couple nights before exeam haha) and I looove the photos we got. Night is not that good for colaboration, it was difficult to find the light, that much we had to wait semaphore to shine or cars to come in my direction. It was very interesting (except the part I am staying between two lanes with trolleys around me and people staring at me haha :D ) and I couldn't wait to show you guys. And about the combination, I wore this for school, comfy but unusual and worth of shooting. This sweater I have for a long time and it is one of the things I will never be enough with. Have in mind how much world has been crazy about it i wore it all the time too. Now people forget it just a little, and for me it is still one of my favorite thing in the closet although sweaters are not my bigest love in general. It is strange how much one quite simple sweater can be combined in thousand ways. Saying again, that makes them favorite and eternal.
Until the next post,
xoxo, B.


Na meni//On me

košulja//shirt BERSHKA
duks//sweater KENZO
pantalone//pants TALLY WEiJL
patike//sneakers NOVECENTO (Idalje imaju sličn pogledajte OVDE)
kaput//coat FISHBONE SISTER
torba//bag ARMANI JEANS

No comments:

Post a Comment