...

Dobro

Dobro

09/02/2016

Time for simplicity





Znate one dane kada vam je neophodno samo da se osećate udobno pa tako odaberete krajnje jednostavnu kombinaciju? Mene takva potreba najčešće hvata kada nervozna pođem na ispit :D ili
kada me očekuje duga šetnja. Današnja kombinacija je bila idelna za obe aktivnosti. Topao, mekan džemper, najudobnije farmerke i cipele ikada i kožna jakna zbog temperature koja neprestano varira. Čudno za mene, jer obično volim svašta da stavim na sebe, slojeve, brdo nakita, šal, ali ovako sam se osećala veoma prijatno. Nije prvi put da ću vam reći da je ono čime treba da se bavite kada ujutru birate šta ćete obući upravo da nosite odeću koja odgovara tome kako se tog dana osećate.
Do sledećeg posta,
xoxo, B.

You are familiar with those days when you only need cozy feeling so you choose quite simple combination? That's my need when I'm going nervous on exam :D or when a long walk is expecting me. Todays outfit  was great for both.  Warm, pulpy sweather, the most comfortable shoes and jeans ever and leather jacket because of unstable temperature. You know how much I love layers, accessories, so it's a bit strange for me to feel great in this this combination. It's not like I'm first time tellin' you to look for clothes that expresses how do you feel that day.
Until the next post,
xoxo, B.



OUTFIT

Sweather // MANGO
Jeans // ZARA
Jacket // TIDEBUY.COM
Shoes // BETTY BOOP STORE 
Bag // P....S... FASHION
Sunglasses // ALDO
Rings // H&M







No comments:

Post a Comment