...

Dobro

Dobro

10/07/2015

Pilot2




Sećate se mog prvog posta? Par naškrabanih rečenica devojčice koja je želela da svoje ineresovanje za modu i sve što sa njom dolazi podeli sa vama, devojčice koja ni na sekundu nije razmišljala šta je to što joj je potrebno da bi ostvarila svoj san, već na to pitanje odgovarala samo 'da sanja', a ta ista devojčica sam i danas. Kada sam sam krenula sa stvaranjem svog bloga, slažući liniju na liniju, bez ičije pomoći uspela sam da kreiram nešto što će izraziti mene, moju ličnost i duh. I to
je sve što sam želela, što i sada želim. Ono što sam takođe znala da želim bili su prvi redovi na revijama, slikanja, pisanje, ljudi oko mene koji će razumeti moj san i ni u jednom trenutku se nisam okrenula hodajući ka tom cilju. Sada kada se okrenem vidim da mi je blogovanje potalo ključna karika u životu. Ventil kroz koji ću izbaciti svu negativnu energiju zbog fakuteta, odvojenosti od porodice i svakodnevnih briga, ventil kroz koji sam izrazila svoju umetničku stranu, ventil kroz koji ne izlaze grafikoni, cene, kamatne stope. Na taj način sam uspela da iskočim iz svakodnevnice i svom životu dam dovoljnu dozu dinamičnosti koja odgovara mom temperamentu. Sada je došlo vreme da svom blogu zahvalim za to što mi je pružio. Stari izgled mog bloga vezuje me za početak, kada nisam znala šta me sve čeka, a sada je došlo vreme da dobije jednu novu notu, da napravi samo jedan mali korak unapred. Nepuna godina blogovanja donela mi je nerverovatna iskustva, zanimljive ljude, neprocenjiva znanja i to je ono što me motiviše da dalje radim na njemu, da mu posevetim još više pažnje. Naravno, bez vas koji me pratite, čitate, hvalite ni jedan od par malih uspeha ne bi bio pravi, jer šta je sreća, znanje, iskustvo kada je ne delimo sa ljudima oko sebe. Nadam se da ćete ostati uz mene, da ćete mi davati još više snage i motivacije. Sve ovo što danas vidite ne bi bilo ni u mislima moguće da nije mog najvećeg prijatelja Uroša. Kako bih opisala ono što je on uradio za mene i za moj blog morala bih da izmislim novu reč jer ni jedna postojeća nije dovoljno dobra. Hvala ti! Kako ovaj post ne bi trajao danima, uživajte u slikama koje će obeležiti novi početak jer sam ja stvarno uživala dok su nastajale.
Do sledećeg posta,
xoxo, B.


Remember my first post? A few scrawled worlds written by a girl who wanted to share her interest for fashion and everything that comes with it, a girl who didn't think what she needs to make her dream come true, not even for a second, but she responded to that question 'to dream'. That same girl I am today as well. When I started creating my blog, line by line, with no one's help i gave my best to create someting that will express me, my personality and spirit. And that is all I ever wanted, what I want today. Also, the things I knew I want are the first rows on fashion shows, shootings, writting, people around me who will undersand my dreams. I didn't looked back while I was walking to that target. Now, when I take a look back I see that the blogging is the key link in my life. It is a vent for negative energy because of studying, distance from family and many everyday worries, a vent for expressing my art side, a vent that is not letting prices, graphs, interest rate to walk through. That's how I succeeded to jumped out from daily life and gave my life some dynamism, enough for fitting my temperament. Now is the time for me to return the favour to my blog. The old look is related with the beginning, when I din't know what is expecting me, but now is the time for giving the blog one new touch, for one very small step. Less than a year of blogging has bringed me amazing experience, interesting people, priceless knowledge. That's what make me giving my best for this thing. Of course, without you who follow me, read, giving me nice words no success would be this big for me. Because, what is happiness, knowledge, experience if you don't share it. I really hope you will keep following me, and giving me this strength. All of the thing that you can see wouldn't be possible not even in my mind without my biggest friend Uros. For describe what he had done for me and the blog I have to invent the word, because none of existings can be good enough. Thank you! No need for this post to last more longer, so, enjoy the photos, because I did while we were making them.
Until the next post,
xoxo, B.

¿Os acordáis de mi primera publicación? Un par de frases garabateadas de una chica que quería compartir con vosotros su interés por la moda y por todo lo que va con ella, frases de una chica que no pensó ni un solo segundo sobre qué es lo que necesitaba para cumplir su sueño, sino que a esa pregunta solo contestaba que ‘soñaba’, y esa misma chica soy hoy también. Empecé a escribir mi blog, poniendo una línea detrás de otra, y sin la ayuda de nadie conseguí crear algo que me iba a expresar a mí misma, a mi personalidad y a mi espíritu. Eso fue todo lo que quería y lo que ahora quiero. Lo que también supe era que quería estar en las primeras filas de los desfiles de moda, fotografiar sitios que hablen por sí solos, o simplemente dejar que mi mente se exprese como mejor sabe, escribiendo. Con este blog la gente puede conocer mi sueño y acompañarme en este viaje sin mirar atrás en la lucha por conseguir mis sueños. . Ahora al mirar atrás veo que mi blog se convirtió en el eslabón clave de mi vida. La válvula de escape a través de la que expulsaría toda la energía negativa causada por la universidad, la separación de mi familia y de las preocupaciones diarias, una válvula a través de la que expresé mi lado artístico, una válvula para la que no hay gráficos ni precios. De esa manera conseguí afrontar mi vida cotidiana y darle una dosis suficiente de un dinamismo que a mi temperamento le convenía. Ahora ha llegado la hora de darle las gracias a mi blog por lo que me ha dado. La imagen antigua de mi blog me relaciona con el comienzo, cuando no sabía todo lo que me iba a esperar, y ahora ha llegado la hora de darle una nota nueva, de ayudarle a hacer solo un pequeño paso adelante. Casi un año de blogs me ha traído las experiencias más increíbles, la gente más interesante, los conocimientos más impensables y eso es lo que me motiva para seguir trabajando en ello, para regalarle más atención. Claro que sin vosotros que me seguís, leéis mis publicaciones, me elogiáis, ninguno de esos pequeños éxitos sería verdadero porque, ¡qué es la felicidad cuando no la compartimos con la gente de nuestro alrededor! Espero seguir teniéndoos a mi lado, para que me deis aún más fuerza y motivación. Todo esto, lo que hoy podéis ver, no sería posible ni en sueños si no tuviera mi gran amigo Uros. Para describir lo que él ha hecho para mí tendría que inventar una palabra nueva porque ninguna ya existente es lo suficientemente buena. Para que esta publicación no dure días, disfrutad de las fotos que van a marcar un nuevo comienzo porque yo disfruté de verdad mientras se hicieron.
Hasta la próxima publicación,
Xo xo, B.

(ESP translate credit: my dearest V<3)



Outfit:

Shirt 1 // H&M
Shirt 2 // BERSHKA
Skirt // PULL&BEAR
Sneakers // CONVERSE

No comments:

Post a Comment