...

Dobro

Dobro

25/03/2015

Hola, hombre



Zdravo ljudi! Konačno se divno vreme zadržalo malo duže i čini se da je to ljudima dalo neku divnu enegriju. Proleće nekako uvek asocira na nove početke, na nešto bolje, na nešto drugačije a ume da izvuče iz nas motivaciju i snagu koju nismo ni znali da imamo. Što se mene tiče, ja se uvek radujem
novinama! Primetite koliko su radnje puuuune stvari sa resama, od prevrtnute kože i ispranog teksasa. Sve je šareno, puno boja i različitih oblika a glavni su detalji. Duge, raskošne ogrice, marame, kaiševi, neobična obuća, okrugle naočare... Hej BOHO, WELCOME BACK! :) Ovaj način života i odevanja bio je zaboravljen nakon svog vrhunca 60' i 70' godina. Rekla bih da je njegov povratak na velika vrata pokrenula Isabel Marant koristeći rese svuda. Ovaj pravac budi u ljudima avanturistički duh, otrže se svakoj kontroli i to je ono što je kod njega posebno. Ja sam se odlučila za relativno umerenu notu ovog stila stavivši na sebe samo jedan karakterističan komad. Nadam se da vam se dopada :)

Takođe, veliko hvala mojoj divnoj Miroslavi za fotografije, pred njenim objektivom sam se zaista osećala posebno, kao neka zvezda i ne mogu joj se dovoljno zahvaliti za taj osećaj. Zaista je veliki profesionalac, što možete videti i na njenom sajtu www.mirasimic.com Zaista je divna, zar ne?

Do sledećeg posta,
xoxo, B.

Hello, people! Finally we have wonderful weather for a little longer time, and looks like it's giving people amazing energy. Somehow, spring always associate us on new beginning, something better, something diferent and can bring out such a great motivation and strength we didn't know we have. If you ask me, I am always looking forward to new things! Notice how full shops are with fringe things, made of overturned leather and washed denim. Everything is so colorfull, with many diferent shapes and the main part have details. Long, oversized necklaces, scarfs, belts, unusual shoes, round sunglasses... Hey BOHO, WELCOME BACK! :) This way of living and dressing has been forgoten after it's peak 60s and 70s. I would say that this returning started Isabel Marant by using fringe everywhere. This directions brings out adventurous spirt, break free of control and that is the special thing in it. I've decided for pretty moderately touch of this style by putting on myself only one characteristic piece. Hope you like it :)

Also, big thanks to my darling Miroslava and her photos, in front of her lens I really felt amazing, like some star and I cant thank her enough fot that feeling. She is such a great professional and you can see it on her site www.mirasimic.com. She is really lovely, isn't she?
Until the next post,
xoxo, B.


Na meni//On me

košulja//shirt MARKS & SPENCER
pončo//poncho BERSHKA
pantalone//pants TALLY WEiJL
obuća//shoes LOCAL STORE
torba//bag ARMANI JEANS
šešir//hat STRADIVARIUS
prstenje//rings BERSHKA

No comments:

Post a Comment