...

Dobro

Dobro

22/02/2015

Spring is in the air



Divnog li dana? Ko bi rekao da je jošuvek febuar i da nas sneg može svakog časa iznenaditi? U međuvremenu, ovakvi dani su kao stvoreni za duge šetnje Beogradom. Nedostajao mi je taj osećaj kada dođem kući posle šetnje i jedva čekam da skinem cipele jer noge prokleto bole od predugačke šetnje. Provodeći vreme u stanu i spremajući ispite, zaboravila sam koliko mi je malo sunca potrebno da se sve loše popravi. U ovoj kombinaciji sam se osećala veoma prijatno i ušuškano, baš tako treba da se osećamo kada provodimo ceo dan napolju. Ne znam šta je sa mnom i kaiševima. U poslednje vreme, kada god mi fali maštovitih ideja za kombinaciju hvatam se za kaiševe i problem je rešen. To ste mogli da primetite i u OVOM postu. Ovo je bila jedna sasvim klasična kombinacija crne i sive, a zatim uz dodatak velikog šala, koji je pritom kariran, i kaiša stvorena je kombinacija u kojoj će vas na ulici primetiti. Poruka: budite maštoviti i pustite da se komadi spajaju na neočekivane načine.
Do sledećeg posta,
xoxo, B.

What a lovely day? Who would say it's february and the snow can suprise us in every minute? Meanwhile, days like these are made for long walks down Belgrade. I missed so much that feeling when I come to home and just can't wait to take off my shoes cause foot damn hurt because of walk. Spending time indoors and studying, made me forget how small ray of sun can fix all bad things. In this combination I felt very cosy and warm, and that is the way you should feel if you are outside all day. I really don't know what's happening with me and belts. Lately, if I miss imgaionation for combinations I go for belts and problem solved. You could notice it THIS post. This was simple gray-black combination, and then I added big plaid scarf and belt and here you are, something you will be noticed in. Lesson: Let your imagionation out, let pieces to mach in unexpected way.
Until the next post,
xoxo, B.


No comments:

Post a Comment