...

Dobro

Dobro

10/10/2014

School girl



Paa, bilo je krajnje vreme da vam se javim iz svoje nove okoline. Konačno slike iz Beograda i prosto ne mogu da dočekam da se drug koji će me slikati ovde doseli i počnemo da radimo neke poprilično fantastične stvari na blogu. Biće tu svakakvih zanimljivih stvari :) Do tada, kombinacija inspirisana školskim uniformama. Moram da priznam, dok sam ovako šetala ulicom, osećala sam se kao da ću
iza ugla naići na neku od škola na Menhtetnu ali ipak je tu bio moj fakultet. Nova sredina, novi ljudi, novi počeci... Sve to vam daje neku novu snagu i motivaciju. Meni je dalo mnogo novih ideja, mnogo planova ali će sve to zahtevati još više truda. Najviše od svega se nadam da ću uspeti da usaglasim obaveze a da ne moram ničega da se odreknem. Ali niko od nas ne zna šta ga čeka kada dođe do nekog novog početka, kakav ga put čeka i šta je na kraju njega. U tome je valjda i čar novih početaka, neizvesnost da li ćete uspeti u svojim ciljevima a možda čak ostvariti i više nego što ste se nadali. Ko zna...
Do sledećeg posta,
xoxo, B.

Well, it was time for saying Hi from my new environment. Finnaly pictures from Belgrade and I just can't wait my friend, who will photo me in future, to move in here and to start working some pretty amazing things on the blog. There will be some very interesting things :) Until then, combination ispired with school uniforms. I have to admit, while I was walking down the street dresses like this, I had a fealing I will found some Menhattan high school round the corner, but there it was..My college. New environment, new people, new beginings... All this gives us new strength and motivation. For me, the things which are given are new ideas, new plans, but all of them will need much efford. What I hope the most is I will succeed to cordinate my obligations but not give up on anything.But, no one knows what awaits him when he is on the beggining of something and what is at the end of the path. I guess that is charm of those new begginings, uncertainty if you will succeed in your target or get even more than you expected. Who knows...
Until the next post,
xoxo, B

No comments:

Post a Comment